Dostava in plačilo

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si dostava.sovita.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.

Izdelke v spletni trgovini dostava.sovita.si lahko plačate:

Po povzetju – plačate torej dostavni službi, ko vam ta dostavi blago. Strošek dostave je že vračunan v skupno vrednost naročila. Strošek provizije pošte vam krijemo mi.

Plačilo po predračunu: Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji (pomembno je, da je e-naslov pravilen), predračun oz. potrdilo o naročilu, na katerem boste imeli vse podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic (00 in številka naročila, npr. 00 1000012345) in namen plačila. Nakazilo na račun podjetja: dostava.sovita.si. Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (položnica). Položnico lahko najhitreje in najlažje plačate prek svoje spletne banke (Klik, Abanet, Bank@Net, Link …), lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti. Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov mailto:info@sovita.si, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.

Naročila

Za oddajo naročila v spletni trgovini dostava.sovita.si se ni potrebno registrirati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne podatke.

Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno.

Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine dostava.sovita.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine dostava.sovita.si.

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@sovita.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
– V naslovu sporočila: Preklic naročila
– V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila

Cene

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR). Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo dostava.sovita.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Sledenje naročila

Vašemu naročilo lahko po odpremi sledite na povezavi sledenje pošiljk, kamor vpišete številko paketa.

Odveza odgovornosti

Upravljalec spletne trgovine dostava.sovita.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani info@sovita.si. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravljalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravljalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporočite.

Varnost

Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko telefonska številka ali po elektronski pošti na info@sovita.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.